2011年6月22日 星期三

出租遇衰人, 收樓過程

業主遞交申請收樓書(表格22)
全部過程約須四個月,但會因應不同個案及業主的積極程度而有差異

土地審裁處
約 7 天

審裁處向租客發出通知書,租客收到通知後需在14日內提交反對申請收樓書。
約 14 天

如租客無提出反對,業主可申請缺席裁判,並申請收樓令,通常法庭七日內批出。
約 7 天

收樓令批出,業主需在單位外貼通知信通知租客 ,業主需連續貼紙3天.收樓會有4星期通融期,期間租客需交回欠租(如租客交回欠租需收回)。
約 31 天

通融期過後,租客仍未交回欠租,業主可向法庭申請收樓傳票。
約 14 天

傳票批出後,業主須安排在執達吏的 陪同下往單位通知租客遷出及交回欠租。
約 7 天

兩星期後業主與執達吏須作第二次探訪,以確定租客是否已遷出,如租客已遷出,業主可完成收樓,如租客仍不肯遷出,業主可申請封樓票。
約 14 天

審裁處約兩個星期內會批出封樓令,收到封樓票後,業主需再安排與執達吏及警衛陪同下進行封屋,如遇到租客反抗,應由執達吏報警,請警方協助,勸喻租客離開單位,封屋後,處理方法有三個。
約 14 天
講過好多次,一唔交租14日內就要做野,一早開始要佢走就出信叫佢一個月走,你想等多佢4個月就口頭接受可以了,寫乜q野比佢??佢如果係守法既人,你根本就唔怕佢更加唔使寫比佢,如果佢係唔守法既人,你寫比佢只會玩死自己..................你太蠢了................咁都信..................



香港政府有保護你財產喎, 1)佢將單位租比人巳違反租約啦, 如果你當初係用一般標準租約的話, 2)你巳可以入紙政府, 要求cancel 張租約, 致於情序, 3)我未試過, 未敢教人,你可致電1823政府, 有中英文回覆, 你講出你出租單位, 係邊區就有租務主任教你路, 政府情序點做, lawyer都唔使請  

沒有留言:

張貼留言