2011年6月22日 星期三

退租書

日期:                



終止租約協議書


租用物業:



業主:            姓名


                        地址



租客: 姓名


                        地址



事緣:(1)租客根據一份日期為                                                    日訂立的租約(以下                        簡稱「該租約」)租用上述租用物業。

(2)租客現根據下列條款與業主協議終止該租約。

現雙方同意如下:

1.租客同意於        年                            日(以下簡稱「退租日」)與業主解除及放棄其對上述租用物業的一切租用權益而該租約於退租日將被終止效。    

2.租客同意及保證於退租日將上述租用物業全部以空置形式(連同由主提供的傢具電器(如有的話))交與業主接管。

3.業主將於租客履行第一及第二條款後將存於業主的租金按金悉數回給租客。

4.如果租客未能於退租日將上述租用物業依第二條款交與業主接管,主 有權循法律程序將租客逐出上述租用物業,同時業主有權向租客追討業主因此而受到的一切損失(包括經濟損失)及訴訟費用。                        

2 則留言:

  1. 網主你好,請問可有上述“終止租約協議書”之英文範本嗎?
    謝謝!

    回覆刪除
  2. 十萬火急希望可以幫幫手解決我宜家嘅困境, 因我同我先生租地方住我係一位孕婦就嚟生 所以打算 提早退租但因我哋在嗰個月未交到個月嘅租金咁而佢停水停電 後期我哋傾過之後 咁業主就要我哋再上述日期 即係今日3月21日先出呢個地址 我哋答應咗之後佢都唔係即日幫我哋開水電 拖咗我哋兩日時間我哋仲要租賓館住 點知我老公就開始住咗 遲咗兩日 跟住我老公隻腳起咗紅點然後開始有啲痛 跟住就開始痛 所以我哋就 同業主講提早退租 份合約 呢因為佢停水停電 以我同我先生要租賓館住住先 bb出世之後就洗費大咗而支撐唔到成萬蚊嘅租金 所以我哋 同業主傾過如果畀咗一份白紙寫住話題早在幾年幾月幾日退租嘅 紙一張

    回覆刪除