2011年8月11日 星期四

借錢俾員工,但是他話用一生報答返我,唉,你話我信唔信佢好?

話說3年前,我剛設立左一間公司不久,由於當時只是剛開始學做生意,做事情怕生怕死,又要發展又要穩定又怕風險,當時請一班不同國家的sales幫手跑生意,其中幾個都很幫到手,但是印象最深刻的其中一名員工,他很努力工作,而且業績優,但是問題出現了,他完全冇人緣,同行sales冇一個鍾意他,而且不斷同我打小報告話他做生意時有什麼什麼大問題,一定會出事,但是他每樣表現都比其他人好,啲鬼佬sales不斷揪他呢樣唔好果樣唔好,雖然果班sales已經是老行專,但是我偏向相信他,而且這段時間不斷支持他的工作,慢慢地他已經成為我其中一位主腳,而且業績年年有進步,我都開始安慰。但是最近發生左一件大事,啲sales大部份都出左事,原來他們大部份都欠左好多咭數,銀行怕他們玩破產,全部警告出信話call loan,連我的sales他也不放過,攪到公司立立亂,想抄哂佢地。而我見他呢3年表現出色,決定借錢俾佢,但是好多managers都警告我他一定有些問題,怕我破財。最後我依然決定借俾他,希望他可見將來用他一生來臨報答返我,加油吖,我的Top sales "九三九"。其實每個人生命中都必定有個好員工,只是你是否願意擁有他,支持他將來支持你!

沒有留言:

張貼留言