2020年9月22日 星期二

今日匯豐28...🦜,做個簡單紀錄下佢

今日匯豐28...🦜,做個簡單紀錄下佢

記憶中自己買過三次滙豐

第一次,鄧小閒年代,聖誕鐘,買滙豐,當時很多投資者以滙豐作膽主力投資,有啲會用孖展儲滙豐,儲股數,認識中有個朋友有2000多萬滙豐,年收入百萬股息。
而自己也買左D,記憶中約80買入,升到140,跌返12x左右賣出。
回頭看,投資思路初哥一個。

第二次,金融海嘯前左右,9x左右買入少量,9x左右賣出,原因換股。當時決定回收部份資金作為其他股票投資。

第三次,英國脫鈎公布果日,平均46左右買入,68-70左右賣出,換了資產,換左大灣區房產。


個幾月前錄的youtube片,內容提過HSBC會跌到見$28。
現在睇返,其實並非中左定吾中跌落28問題。
反而係投資時要有一個理性嘅角度去分析及檢視自己組合。別因擁有而偏執

分散投資吧   即使喜歡某類如銀行股票也要分散,你並非股神也不太可能是奇人。

即使好的股票也要有好時機,否則...要面對悠長的假期慢慢坐(持有)

弱的股票加上壞時機,持有後果..就係換沈重的經驗值

別只看人手上的成果,看看自己身上的承擔。以免過度投資影響持有能力。

別人嘅贏硬王牌投資—-可能係自己沒頂嘅投資
別人穩健嘅投資——可能係自己風高浪急嘅投資

盲目抄考或參考只能有種共同進入、歡樂時光投入——在孤獨無助時持有或擁抱住,欠缺的是什麼呢?(離開的能力及判斷離開的能力)


有人說現價很吸引,又高息,又低位.....
可能係.....費事講太多,自己思考下吧。😌



有興趣可以聽返

Rexh & Sam 投資頻道
大象滙豐跌親,能返身嗎?定係收咗皮?
https://youtu.be/_NPaSgoKuws
👆👆👆

1 則留言: