2016年6月25日 星期六

英國脫歐,恆指大跌,再入一注

匯豐 45.9 1注

完成後旅行基金設定初步完成。股息應該足夠每年一家三口去個簡單外遊。

16 則留言:

  1. HSBC 0005 風險不低!But the purchase price is good.

    回覆刪除
  2. 買hsbc 來收息幾唔錯啊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,其中一part,但股息未必能夠短期增長

      刪除
  3. 回覆
    1. 未有,但差不多要,唯有貼住D先

      刪除
  4. Rexh I have a question regarding to AGNC, when I read other bloggers you mentioned to them that the stock as刀仔割大脾? can you explain a bit? Thanks.

    回覆刪除
  5. 自YAHOO BLOG 摺埋後我第一次來REXH兄BLOG, 好似搵番多年失散朋友, REXH 兄多多指教

    回覆刪除
  6. 止凡兄建議找你詢問,請問Rexh兄有冇參加過一位叫做諗Sir的課程?他的Homebloggerhk內有關於【收息投資課程】/【借貸力應用及買樓流程班】。是否值得參加,請指教。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有參加過。在網上有很多有用資訊可以找到。我認為花一些時間google下更值得。

      刪除