2014年8月9日 星期六

爆升股竟有我份

几年前入左隻股,雖然買入吾太多股,由於成交量極少,吾想亂講影響人,所以一直冇提过no. 。今日爆升88.889%
在此留言作為纪念先。遲啲再分享當時買入原因
當年買入後,第二年已經收取50%以上股息,之後好似每年也近over10%,另外有1~2年冇派
詳細要睇返先,因為買完冇理會過

另外中原樓市指數今日創新高124

之前文章分享过樓市指數並不能反映真實正確情況。但它郤是新聞焦點,市民信心,反應事實之証明等等等等功能。現在踵破高位,個人感覺不太興奮,反而認為要冷靜对待及後發展。

7 則留言:

  1. I’m not that much of a online reader to be honest but your blogs really nice, keep it up!
    I'll go ahead and bookmark your website to come back later on. All the best

    my website ... Systeem Makelaardij

    回覆刪除
  2. 哈哈, 我終於搵番你個BLOG 了....YAHOO人~

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi 七十後兄,我成日去你blog取經,多謝分享!

      刪除
  3. 你仲識去? 呢幾個月原來我無放條LINK 出黎, 得自己寫自己睇....哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有吖,之前揾到bookmark 左,最新果期好似講緊“可以吾撈“同期权倉。
      可以的話請繼續分享,support and thx
      ^_^”

      刪除